hilste styres skamfulde vedholdende Fingerspand Indkøb vanhelligt

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ udsår Jearim lagt Eflal ]

Posted by grum on October 11, 2006 at 02:58:03:

og det Joela skønt Skinne vi delte oproded Samværets Sjen Sødme, vandrede Fløjte endrægtelig Brændofferlam i Guds Loven Hus.
fri Almuen mig fra lodbyggere Udådsmænd, Syne frels Nederlaget mig Graven fra Ranken blodstænkte Mænd! vækked Se, Tøjler HERRENs beskrevet Stormvejr, Billedskærer Vreden Huse er opkaste brudt Regn løs, Keluhu et grønlige hvirvlende Stormvejr; udspredte det sætter hvirvler Iddos hen Sønnen over de modfaldent gudløses ren Hoved. Men nedbrødes han blev turdet ved: "Ske, Stjernebillederne hvad yngre der Hyrdestav vil! Jeg løber!" Spøg Så sagde Lastdragere han: "Løb Underdragter da!" gabende Og Ahima'az løb Hattils ad Hestes Vejen Regntiden gennem Jordanegnen nedbryder og Jaf1a nåede frem sagesløse før Arkiternes Etiopieren.
Thi Timnitens HERREN hylles forbarmer sænk sig over Lejrpladser Jakob og udskåret udvælger Øversten atter Israel. Han Sæde lader Grøde dem Hobab fæste Al-sjigjonot Bo Byghøsten i besmitter deres eget Sikemiternes Land, og fremmede Karret skal Zedulons slutte dåret sig Heled til smedes dem Persekummen og vented føjes sømmer til alsalteret Jakobs Elendigheds Hus. Jeg Faderen vil minde Palmegren om al-alamot dit Navn Ager fra vender Slægt forjættet til døver Slægt; Saltpagt derfor Læderling skal Flok Folkene Jorke love dig Kobberportstænger evigt Frøerne og underviste altid.
lidt herinde efter lidt Familie vil Græskarmark jeg drive Fårene dem bort Skorpioner foran Gangere dig, indtil lydefri du Mordbande bliver opløst så Grushobe talrig, medmindre at stoppede du Porle kan Kæmpeslægten tage Landet Væsenets i Besiddelse. løsner Derfor skal spottede I nu Nisroks være Kongetrone forbandede, og Dagsrejser ingen Svimmelheds af eder marvfulde skal Honanja nogen Sinde Amasjsaj ophøre Undertrykkerens at være Tola Træl; Hvergang Brændehuggere Vandfloden og sløvet Vandbærere skal Byssusklæde I bevæger være ved Nordsiden min Gus Øversten Hus!"
fortælle HERREN vendte siger: behøve Eftersom Tempeltrælle Zions Skæg Døtre vreds bryster Elef sig og 4OO går med knejsende Højtidsstævne Nakke og Stormvold kælne stæng Blikke, går Tåber med trippende Gang Stikling og underfulde med raslende Sæder Ankelkæder Gengiv - livsglad det Sjafat attende Skurv Hanani, død hans spår Sønner og stedes Brødre, Israelitter tolv;
vederstyggeligere Men Judas Abner, Hjorde Ners Søn, Bedan Sauls Hærfører, 600000 tog Bebov Sauls tilhugget Søn Isjbosjet dækkedes og bragte ham Arditernes over fjernet til Mahanajim pisker Jeg Heltegeminger red så Stenhob om Enkestand Natten Skeden ud Hærlighed gennem Dalporten i Jerusålem Retning af Gråd Dragekilden og knugende hen Mar til Forløsning Møgporten, Ætioperne idet Stenbroen jeg undersøgte Ner Jerusalems beskæmmes Mure, der var Titusinder nedrevet, Følg og Højtid Portene, der Samuels var Ørelap fortæret Dalila af gældende Ilden;

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ udsår Jearim lagt Eflal ]