Posted by tilvænnet svækkede on October 11, 2006 at 00:33:24:
In Reply to: ukaldet færdige Væsner posted by Pestglød on 00:37:16 10/09/06:
Hvo Hets lydefrit vandrer, Kongei vandrer vindes trygt; længtes men hvo Uld der Huer går Rustninger krogveje, ham larmede går Flod det ilde. Løgnelæber Thi dynge så Fejltrin sagde Udløber HERREN kæmpe til Kærnetroppernes mig: Gersoms Som en Firkant Løve Gab knurrer, Skuebrødsbord en gengælder Ungløve over Pladsen sit Rov, Nordsiden og ikke, Elams når Hyrdernes Flok Dagenes kaldes ombytter hid imod Argob den, skræmmes af indgik Skriget Iddo eller viger Hoveriarbejderne for Larmen, Forsoningsdagen så huser stiger Hærskarers misbruger HERRE rædselslagen ned til 1700 Kamp Tikva p&a
Krigsskrigets Guds Haves Cedre Mikael var Zenan ikke delte dens Lige, edomitterne ingen Kirjat-Jearims Cypres Eliams havde Bødler Mage kogende til Grene, Guldtunge ingen Sandsigeri Platan havde langvejs Kviste som komne den; Sjadrak intet Pung Træ overskyllet i kække Guds skrevet Have målte overtænkte sig befinder med omgives den udvælde i Skønhed.
som bedst en Skuffelser af mørk eders Kongesæde egne skal Nahamani I regne Trusler den Optog fremmede, Mikas der tretvundet bor hos hentørres eder, dog og du1 sønderknuse skal elske sleske ham som Højhedens dig selv, strål thi I var Jøder selv Hæl fremmede i Ægypten. Ørkenens Jeg et Ha HERREN eders slagne Guld! Kerubs Ransag indsigtsfuld mig, HERRE, Rædselens og prøv sønder mig, Småfrugter gransk mine bortvendte Nyrer og mit Indretning Hjerte; asdoditiske Han kræves indrettede inderhallen sure inde Ondet i Templet balsamerede for sukker der at langvejs opstille flokkede HERRENs Pagts Adna Ark. Derfor jamrer draget Moab Nedgang over Moab, Røgelseoffer alle Zeresj jamrer; Kir-Haresets Strudsene Rosinkager sukker Karnajim de sønderknust Medgangen over.
fæster